Parkerista ei juteltu asianomistajien kanssa. Ainoastaan keskusteltiin muiden purjehtijoiden kanssa kunkin mielipiteestä tuosta varsin radikaalin erikoisesta veneestä. Hamlin ei ollut kovin vakuuttunut.
Ja tuo narustrutti löytyy BM:ien veneestä. Sama systeemi on kuulemma FD:ssä käytössä.
Narustrutti toimii ihan kuin normistruttikin. Vanttien viereen tulevat narut suoristavat alamastoa = lisää pussia stuuraan ja eteenpäin vetävä naru antaa böijaa alamastoon = latistaa stuuraa.
huh huh, saitteko käsitystä syistä tuohon Parkerin ratkaisuun jättää osa keulakantta rakentamatta? No onhan se erilaisen näköinen, mutta mitä muuta?
niin ja tuosta ensimmäisestä kuvasta: Narullako ei muka voi työntää??? täh?
Parkerista ei juteltu asianomistajien kanssa. Ainoastaan keskusteltiin muiden purjehtijoiden kanssa kunkin mielipiteestä tuosta varsin radikaalin erikoisesta veneestä. Hamlin ei ollut kovin vakuuttunut.
Ja tuo narustrutti löytyy BM:ien veneestä. Sama systeemi on kuulemma FD:ssä käytössä.
Mikä ton narustrutin idea on?
Parker näyttää hyvältä. Easy access to mast foot area. Spinnutunneli tyhjenee hyvin kun on leikattu veeksi.
Narustrutti toimii ihan kuin normistruttikin. Vanttien viereen tulevat narut suoristavat alamastoa = lisää pussia stuuraan ja eteenpäin vetävä naru antaa böijaa alamastoon = latistaa stuuraa.